Marketing. Dedykowany moduł umożliwia pozyskiwanie, przechowywanie i wykorzystywanie różnego rodzaju danych w procesie sprzedaży. Te dane obejmują pierwotną akcję handlową, przyszłe działanie uzupełniające oraz dodatkowe transakcje sprzedaży.
Kampanie i działania marketingowe umożliwiają wyszukiwanie potencjalnych klientów i budowanie z nimi relacji, tak aby początkowe interakcje przekształciły się w relacje sprzedażowe.
Kampanie marketingowe
Celem kampanii jest nawiązanie kontaktu z osobami u potencjalnych klientów, leadów sprzedażowych, szans sprzedaży i istniejących klientów, których wybrano do udziału w kampanii. Rozwiązanie pozwala utworzyć kilka typów kampanii, np. telemarketingowe, wykorzystujące korespondencję seryjną i wykorzystujące pocztę e-mail, aby zmaksymalizować spodziewane korzyści z klienta. Wraz z postępem kampanii i notowaniem pozytywnych reakcji można rozpocząć proces sprzedaży wobec najlepiej rokujących adresatów.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!