fbpx

Zarządzanie usługami

Zarządzanie usługami w Dynamics 365 Business Central pozwala Ci na kontrolę od sprzedaży do obsługi zadań po sprzedażowych. Ułatwia przegląd i zarządzanie problemami.

Przegląd usług – zadań i obciążeń

Dynamics 365 Business Central udostępnia kompleksowy przegląd zadań i obciążeń usług w celu efektywnego przypisywania pracowników do zleceń roboczych. W module zarządzanie usługami możesz kontrolować umowy serwisowe, aby zapewnić odbiorcom niezawodną obsługę.

Od sprzedaży do operacji posprzedażowych

System zapewnia płynne przejście od sprzedaży do operacji posprzedażowych, automatycznie rejestrując towary wysłane jako usługi. Dodatkowo przechowuje wymagane szczegóły sprzedaży w jednym miejscu w celu zapewnienia optymalnej usługi.

Zarządzanie problemami

Dynamics 365 to także ułatwione zarządzanie ewentualnymi problemami posprzedażowymi. Możesz nimi zarządzać, niezależnie od tego, czy korekty wymagają pełnej wymiany, czy prostej naprawy.

Zarządzanie usługami – naprawy i serwis

System zapewnia kontrolę szczegółów naprawy, w tym użyte usługi, części zamienne i opłaty za robociznę, w jednym zleceniu serwisowym. Pozwala zwiększać lojalność klientów, dostarczając zapasowy sprzęt odbiorcom na czas trwania konserwacji ich sprzętu.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!