Siła chmury Microsoft napędza wyniki finansowe za trzeci kwartał
Firma Microsoft Corp. niedawno ogłosiła wyniki za kwartał zakończony 31 marca 2021 r. Z przychodami w wysokości 41,7 mld USD (wzrost o 19% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku), dochodem operacyjnym w wysokości 17,0 mld USD (wzrost o 31%) i zyskiem na akcję 2,03 USD (wzrost o 45%). Zysk netto wzrósł o 45% w porównaniu z tym samym kwartałem ubiegłego roku, osiągając 15,5 miliarda USD. Wyniki te przewyższają oczekiwania analityków.
33% wzrost chmury Microsoft
„Chmura Microsoft wraz z kompleksowymi rozwiązaniami nadal zapewnia naszym klientom atrakcyjną wartość, generując 17,7 miliardów dolarów przychodu z chmury komercyjnej, co stanowi wzrost o 33% rok do roku” – powiedziała Amy Hood, wiceprezes i CFO firmy Microsoft. Dzięki temu ciągłemu rozwojowi działalność firmy Microsoft w chmurze pozostaje większa niż Google i Amazon łącznie.
W przeciwieństwie do innych dostawców Microsoft i jego kanał partnerski Dynamics 365 wydaje się lekko dotknięty kryzysem. Przychody z produktów i usług w chmurze Dynamics ERP i CRM wzrosły o 26%, głównie dzięki wzrostowi przychodów z chmury Dynamics 365 o 45%. Ten wzrost jest około trzykrotnie szybszy niż średni wzrost rynku dla rozwiązań ERP i CRM.
Trwały wzrost Microsoftu
Ten trwały wzrost umożliwia Microsoftowi kontynuowanie inwestycji w dziedzinie badań i rozwoju, wzrostu personelu i ciągłych innowacji. Przyspieszenie misji polegającej na umożliwieniu każdej osobie i każdej firmie na świecie możliwości osiągnięcia więcej. Jest to ważna wiadomość dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów Dynamics 365, ponieważ ich drogi do cyfrowej transformacji często dopiero się rozpoczęły i wydają się tylko dalej przyspieszać
„Po roku pandemii krzywe akceptacji cyfrowej nie zwalniają. Przyspieszają, a to dopiero początek ”– powiedział Satya Nadella, dyrektor generalny Microsoft. „Budujemy chmurę na następną dekadę, poszerzając nasz rynek, na który można się kierować, i wprowadzając innowacje w każdej warstwie stosu technologicznego, aby pomóc naszym klientom być odpornymi i dokonywać transformacji”.
Strategiczne stawianie na innowacje
Utrzymujące się dobre wyniki potwierdzają pewność, że partnerzy wdrożeniowi Microsoft Dynamics 365 i ich klientów czaka stale innowacyjna przyszłość. Jako partner Dynamics 365 uwielbiamy powtarzać tę mantrę: „strategicznym wyborem dla rozwiązań Microsoft Dynamics 365 jest wybór strumienia innowacji, który nigdy się nie skończy”.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!