Wsparcie pracy zdalnej – lepsza współpraca zdalna użytkowników Business Central
Praca zdalna na dobre zagościła w wielu firmach. Praca z domu, praca hybrydowa, czy praca w wielu lokalizacjach wymaga dobrej współpracy i komunikacji pracowników. Dotyczy to również sprawnego przekazywania danych. Microsoft rozwija narzędzia pracy zdalnej, doskonaląc swoje rozwiązania. Wśród narzędzi Microsoftu zapewniających wsparcie pracy zdalnej warto wymienić integrację aplikacji Teams z Business Central oraz udoskonaloną pracę z urządzeniami mobilnymi.
Integracja z Microsoft Teams
Integracja aplikacji Microsoft Teams z systemem Business Central to przede wszystkim wsparcie pracy zdalnej w zakresie operacji na informacjach zawartych w Business Central. Połączenie tych dwóch rozwiązań pozwala na udostępnianie widoków i danych z Business Central bezpośrednio w aplikacji Teams. Dodatkowo pozwala wykonywać operację na danym wpisie z poziomu Teams’a.
Więcej informacji o integracji aplikacji:
Praca na urządzeniach mobilnych
Microsoft dba również o komfort użytkowania Business Central niezależnie od urządzenia, na którym uruchamiamy dany system. Niezależnie od urządzenia mamy ten sam widok danych. Jest to duże wsparcie pracy zdalnej oraz pracy w terenie.
Więcej o korzystaniu z Business Central na urządzeniach mobilnych:
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!